young forever

Bravader


började med att vi förkröka hemma hos mig vi vart ca 15 pers.
Efter att ha förkröka från 18:00 -22:00 så drog vi vidare till ANTON där va det extremt riktigt mycket folk.
Det vart kul ända tills det kommer dit fjortisar då blev de livat i huset kan jag lova.
Efter att dom sedan sprang som få där i från så fortsätte festen och vi dansade och sjöng och hade skit roligt!
Blev väll lite väl mycket i slutet som vanligt så jag la korten och somnade till en liten stund men sen vaknade jag och då drog vi till efterfesten som vart hemma hos Kim ! riktigt trevligt.
Vaknade hemma hos Marcus vid 12:00 tiden och jag önskade att jag verkligen inte var vaken för fy va jag mådde dåligt.
Vi käkade lite och sedan så sov vi lite till sen körde hem mig vid 16:00.
Nu ska jag ta världens längsta och varmaste dusch för att sedan fixa mig och dra till Matilda där vi sedan går vidare och äter pizza sen efter det blir de förkrök hemma hos Marcus och sen ses vi i dimman igen.
Bilder kommer.

Borta bra men redlös bäst
, p&k




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0