what's going on

Varit en jobbig dag men tur som är har jag världens finaste vänner & världens finaste Marcus.
Åkte till åmål ( bengtsfors) för att tända ljus och bara mysa och tänka på saker och ting idag vid mamma & pappas grav.
Sen fika jag med fina vänner och prata om allt.
Sen drog jag och Marcus tillbaka hit ner till götet, när vi kom hit så gymmade vi och sen tog han massa kort när jag hoppa med Curelladenvilde vi klarade 100cm jätte stolt över henne eftersom hon sjunkit så , så är det en bra start.
Sen efter det drog jag in till min familj och pratade om allt som hänt och att de snart är ett år sen min pappa tog livet av sig, det kommer vara en hemsk dag, inte bara för mig,utanför hela min foster familj,släkt och vänner till pappa.
Jag ska nog spendera dagen med att vara i varma famnar alltså vara med goda vänner.

I morgon Onsdag ska jag faktiskt till skolan och hälsa på eftersom en kille som före detta har varit Nazist, han ska prata om det han vart med om, hur allt startade,hur han kom ur det m.m och självklart få folk att förstå va dumt det är.
Tyckte det lät lite intressant så ska åka dit och även fika med kim & naliz efter.
Känns som jag har väldigt lite att skriva om , eller iaf ointressanta inlägg, haha.
I morgon kommer även en lista om va lite folk tyckte jag skulle berätta om. (mig själv) m.m.
Nu ska jag lägga mig med tända ljus lyssna på underbar musik ( hillsong united)!.

what would jesus do ..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0