this is my life

Just nu sitter jag hemma hos Marcus och pratar eftersom att de kommer fram en jävla massa folk på skolan i går när jag hälsade på och frågar idiotiska skaer som " du och Marcus hade ju sex på CH?" han / hon sa att du va tsm med Marcus m.m"och jag bara va fan? Varför ska folk alltid snacka så att dom inte sköter sina egna liv istället, this is my life! ställde nog alla som pratade med mig nästan. OCH NEJ. Vi är inte tillsammans bara sjukt bra kompisar + så bor jag typ hos honom eftersom de har flyttat in en massa knarkare där jag bor och jag är inte den som vill bo själv bland sånna. Så ja hoppas ni förstår detta nu.

Iallafall. I morgon blir jag inlagd på Sahlgrenska sjukhuset och får nog vara där tills allt höjs igen. Eftersom jag knappt kan gå nu längre så är det akut sa dom.OCh det känns rätt overkligt att förstöra sig så som jag gjort men jag kan inte hjälpa något av det iaf. Åker till sjukhuset vid 16:00 med mamma & pappa och så ska Marcus följa med som ska sova med mig första natten. Jag kommer ha tillgång till dator som jag tar med mig,får ha besök när jag vill och får ha vem som helst att sova med mig eftersom jag har ett eget rum. Idag ska jag på behandling ta prover, få dropp och en slang i vardera armar och ah sån bajs. Usch läskigt.
Men iaf nu ska jag packa sen kör Marcus mig till sjukhuset och där har jag fina vänner som även väntar på mig . P&K / elin








And you know I need you now
And this ain't easy to admit
But no one needs to know
What goes on behind the door in my room
I'm kicking through the walls in my mind

And I can't stand without you
And I won't find the answers when you're gone ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0