SORG

SORGEN som uppstår när elin inser att hon INTE tog några BILDER på lördagens bravader som jag dock har minne av att jag gjorde:S?




Idag vaknade jag av att Marcus väckte mig och sa att han skulle åka till jobbet klockan 07:00, WIHO nödvändigt att väcka mig för det , så kände jag.
Efter han åkt så somnade jag om och vaknade ännu en gång av att telefonen ringde då var klockan 11:00 vem var det, jo Marcus.
Han ville att jag skulle fixa mat till han och mig tills han var hemma oc va gör man inte för dom bästa?
Jag lagade faktiskt mat kände mig riktigt duktig och han tyckte det var gott så bra, jag lagade världens goaste lasange.
Iaf, vid 15:00 tiden skulle Marcus promt ha med mig och gymma så då åkte vi dit, efter det vart klockan 16:45 så då drog vi hem till mig så jag fick mysa och rida mina underbara hästar sen duscha vi och fika med min söta familj!.
Nu sitter jag här hemma hos Marcus som håller på att städa och då passar jag på att blogga *tihi*!
Ja juste han har vart snäll idag laddat ner 2 filmer.. " hur många lingon finns det i världen som jag dock redan har sett ett ex antal gånger men lika bra " den andra filmen är " Justin bieber never say never har jag faktiskt inte sett men hört att den är riktigt bra, och inte bara det
Justin Bieber är ju bara för söt."
Nu ska jag faktiskt hjälpa Marcus att städa lite..
(sleten bild i blondt).

I morgon ska jag hem till gammla goa åmål och hälsa på vänner & även mamma och pappas grav tända massa ljus och bara sitta och tänka!.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0