@sjukhus

just nu sitter jag på sjukhuset med Marcus och äter glass har massa sköterskor som springer in i mitt rum varje minut och frågar om vi vill ha något.
Haft en trevlig dag förövrigt, packat vart hos Marcus som körde mig till sjukhuset där dom tog i mot mig med glädje ,nejdå. Där kom jag till avdelningen men före de så vek sig benen så jag ramlade och då fick dom hämta rullstol som jag får åka runt med eftersom mina ben är för svaga. Vi kom tillavdelningen men fick åka till en annan för att ta prover m.m sen fick jag dropp m.m . I morgon ska jag förmodligen fixa grejer och dom ska väll försöka tvinga i mig mat. Idag tvingade dom i mig 2 smörgåsar dom gick inte ur mitt rum innan jag ätit upp det och jag spydde direkt efter så ska även träffa en psykolog i morgon. Nu ska vi kolla tv och big brother live.


,världens finaste vän förut när jag låg i sängen och dog för alla slangar.


hero of war.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0