så trött påt.

Just nu har jag sån ångest, mår inte alls bra.
Allt känns som en hel röra vet faktiskt inte var jag ska ta vägen.
Allt är mitt fel känns det som.
Blir trött på folk som behandlar en som någon docka , tar fram när de finns tillfällen annars lägger man den under sängen så att ingen ska få se den.

Förövrigt har de varit en ledsen dag, vart hos en kompis som gjort slut med sin pojkvän efter ett år och 4 månaders hållande.
Hon vart riktigt förtvivlad , sårad och ledsen. jag förstår henne till 100.
Annars har jag legat hos Marcus vart sur på honom hela dagen och kommer vara de ett tag nu tills han förklarar sig och ber mig så hemst mycket om ursäkt. Trött på idioter. Nu ska jag kolla film och sova är så arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0