love killer '

Dagen har varit bra!, Började med att vakna hemma hos MArcus då han redan dragit till jobbet,tog en dusch käkade och sen fixade jag mig sen drog jag och väckte kim och drog med han till " föreläsningen" i skolan.
Det vart riktigt intressant tänkte berätta lite av va han berättade om ":-;-

Killen hette Carl Wennerström(tror jag), han vart 10 år när hans föräldrar skilde sig då han föddes i sthlm. Han och hans syster flyttade med deras mamma som flyttade ganska långt bort. Där vart hos tsm med en alkoliserad kille som hade åsikter som tex, hata invandrarna m.m. Barnen / mamman varje dag fick dom stryk av killen och det som vart rätt dagen före vart fel dagen efter så då fick killen stryk för det också. En gång tog han med en kompis hem som vart mörkhyad, styvpappan slängde ut killen med våld och slog Carl,men Carl hade ju lärt sig av sin biologiska pappa att man inte ska tänka på om dom är vita eller svarta, utan de är insidan som räknas. Men styvpappan stängde dörren för de och lärde han massa idiotiska saker. Han hade inte sett sin styvpappa nykter någongång på alla år som han bodde där. När han vart 12 år kom han in i ett gäng " nazist gäng" där han var deras lilla amskot i början dom slog han m.m. Till slut när dom skulle döda en person kom han och tänka på" va fan håller jag på med" då han gav sig ur gänget men de var ju inte så lätt kan man ju förstå. Han blev grovs misshandlad när gänget hittade honom tillslut då var han 15år.Han kom in på behanldings hem och ah. Och han var bara några hårstrån från att dö. Sen fick han hjälp med allt att bli av med droger m.m. kort fattat inte för att ni fatta men de vart intressant iallafall.

I alla fall. Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa har nyss ridit och gosat med hästarna. Jag väntar på Marcus som ska hämta mig så vi kan åka och gymma , och efter det ska jag dansa!.
Skriver mer ikväll P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0