hit me baby one more time

sjukhus:

eftersom jag är världens mest sjukaste personer så tänker jag berätta här varför jag inte bloggat på 3 dagar sen i onsdags.
jag har legat på sjukhus sen i onsdags kväll pga min sjukdom Bulimin. I onsdags kväll skulle jag duscha då jag ställde mig upp ur soffan och bara ramlade ihop och dom fick verkligen ingen kontakt med mig så ambulansen kom och jag for till sjukhuset. Vaknade dock upp på torsdags morgon och fattade ingenting? Bredvid mig stog en doktor och Marcus och jag fick panik , de skulle nog ni med fått om ni vaknar upp på ett sjukhus utan en aning om vad som hänt.
Iaf, blev en massa prover och jag ska till sjukhuset en gång varannan vecka för att kolla blodtrycket om de stiger eller sjunker. Fick åka hem nu vid tre tiden . Dom var iaf fruktansvärt rädda doktorerna om ni ser bilderna under så förstår ni varför, jag blev med rädd när mamma visade mig bilderna.






lite lågt?




I allafall.
Nu sitter jag hos Marcus nyss duschat och fixat mig snart ska vi starta grillen så kommer en massa folk på förfest sen drar vi vidare till "

Flashing Lights v1"

och festa loss . OCH ja mamma idiot förklarade mig när jag sa att jag skulle dricka idag men inget stoppar mig och de vet hon så hon gav upp hoppet om att ha mig hemma och mysa med henne idag. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0