heart full of pride

dagen ;

började med att jag bestämt mig för att gå till skolan och hälsa på en sväng.
Jag gick upp kvart över sju för att fixa mig, drog hem till Anton för vi skulle ta följe.
Väl i skolan hade klockan hunnit bli 09:00 ,jag fick världens goaste kramar av alla goda vänner jag har vid min sida, men även ett ex antal blickar av lite folk som jag helst skulle vilja slippa att se för jag känner verkligen ilskan stiga inom mig när jag ser dom!.
Jag vart i skolan till halv ett och då gick jag och Anton till femman och kolla läget,shoppade och lite så.
Nu har jag nyss kommit hem iaf, skönt att vara hemma, fick världens bästa mottagande när jag kom hem med
--->

Världens bästa lillebror.

Ikväll blir de att vara med goda vänner och festa.
Dock lite tårkigt att den festen vi skulle till har blivit inställd så det får bli hemma hos mig och hoppas på en helt fantastisk kväll med mycket roligt folk!

" jag har ett hjärta fullt utav stolthet, och du kan aldrig ta stoltheten ifrån mig,den känslan gör mig full av stryka,det gör att jag vill leva och kämpa för vad jag är"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0