bring me back

Lördag;

Ja de va underbar den med, men slutade också med att jag fick i mig lite väl för mycket.
Föröverigt va den helt magiskt rolig.
Först förkrök hos Marcus sen vidare till Aleksandar och där va de riktigt mycket folk och riktigt roligt.
Idag vaknade jag hemma hos Marcus vi vaknade vid halv två käka pizza (igen) usch tjockisar!..
Senare idag har jag vart hos Marcus vart hemma hämtat lite saker ridit och gosat med hästarna och sen drog jag till Marcus igen, nu har vi nyss käkat och kollat Big Brother hur underbart var de inte att Vanessa åkte ut? sjukt underbart.
I morgon ska jag bara ligga i sängen och kolla film hela morgonen sen träna och umgås med folk medans Marcus jobbar, snäll jag är verkligen.
Kommer även upp bilder från gårdagens Bravader, dom jag la upp nyss vart från i fredags.
Nu ska jag duscha sen sova .

P&K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0